P578.61 Tubu di Rilevatore Ultraviolet Adupratu in Qra2/Qra10/Qra53/Qra55 Burner

Descrizione breve:

hè un tubu detector UV per u bruciatore. I detettori ultravioletti sò generalmente usati per detectà a cundizione di fiamma di u bruciatore per assicurà u funziunamentu normale di u bruciatore.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Mudellu Tensione di partenza (v) Caduta di tensione di u tubu (v) Sensibilità (cpm) Sfondate (cpm) Durata di a vita (h) Tensione di travagliu (v) Corrente di uscita media (mA)
P578.61 <240 <200 1500 <10 10000 310 ± 30 5

P578.61 Tubu Detector Ultraviolet P578.61 Tubu Detector Ultraviolet

Breve introduzione diPhototube ultraviolet:

U phototube ultraviolet hè un tipu di tubu di rilevazione ultraviolet cù effettu fotoelettricu. Stu tipu di photocell usa cathode per generà photoemission, i fotoelettroni si movenu versu l'anodu sottu à l'azzione di u campu elettricu, è l'ionizazione hè a causa di colissioni cù l'atomi di gas in u tubu durante u cursu di l'ionizazione; novi elettroni è photoelectrons furmati da u prucessu di ionization sò tramindui ricevutu da l 'anodu, mentri ioni pusitivi sò ricevuti da u catodu in a direzzione opposta. Per quessa, u photocurrent in u circuitu di l'anodu hè parechje volte più grande di quellu in u vacuum phototube. Fotocellule ultraviolette cù effetti fotovoltaici di metalli è multiplicatori di gas ponu detectà a radiazione ultravioletta in a gamma di 185-300mm è generà fotocorrente.

Hè insensibile à a radiazione fora di sta regione spettrale, cum'è a luce di u sole visibile è e fonti di illuminazione interna. Dunque, ùn hè micca necessariu di utilizà un scudo di luce visibile cum'è altri dispositi semiconductori, per quessa, hè più cunvenutu à aduprà.
U phototube ultraviolet pò detectà a radiazione ultravioletta debule. Pò esse usatu in u fuel oil di caldaia, u monitoraghju di gas, l'alarma di u focu, u sistema di putenza per u monitoraghju di prutezzione di i fulmini di un trasformatore senza assistenza, etc.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi